loading...

اس ام اس سیتی

گرمایی بودم همیشهولی بین خودمان بماندسرمایی می شوموقتی پای آغوش تو در میان باشد♥اس ام اس بیقراریsms bi gharari♥تو از موسی پیامبرتری !به جای اشاره نگاه کردیبه جای دریا دل من شکافته شد &

admin بازدید : 241 دوشنبه 24 آبان 1395 نظرات (0)

اس ام اس بیقراری

گرمایی بودم همیشه

ولی بین خودمان بماند

سرمایی می شوم

وقتی پای آغوش تو در میان باشد



اس ام اس بیقراری

sms bi gharari



تو از موسی پیامبرتری !

به جای اشاره نگاه کردی

به جای دریا دل من شکافته شد …



اس ام اس های بیقراری

sms bi gharari

بــخــــــنـد !

میــــخــواهــــم ،

تــــجــدیـــد ِ حــــیــات کــــنـم …!



اس ام اس بی قراری

sms bi gharari



کف بینی نکن !

دستی که به سویت دراز شده

طالعش تویی . . .



پیامک بیقراری

sms bi gharari



چـشـــمـانـت..

دریـــــا را ، به “مــَـــد” مـی‌کـــشانـــد !

مـــــرا بـه شـــعر …!



اس ام اس های بیقراری

sms bi gharari



هنگام بارش باران سرت را رو به آسمان نگیر

من به بوسه ‏‏‏‏‏‏‏های باران روی صورتت

هم حسودی میکنم !



اس ام اس های بیقراری

sms bi gharari



سـیــاه مـشق ِ پــشت ِ چــشـمـهـایــت ،

دسـت خـــط ِ کــیـست !

که بــوســیـدنــش ،

سـجــده ی واجــب دارد !



اس ام اس های بیقراری

sms bi gharari



بوسیدن تو تنها تکراریست

که تکراری نمی شود …



اس ام اس های بیقراری

sms bi gharari



بوسه‌ ، بهترین سرقتِ دنیاست !

چون هم دزیدیش حال میده !

هم پس دادنش  . . . !



اس ام اس های بیقراری

sms bi gharari



اگه میشد با بوس شارژت کنم ،

اینقدر می بوسیدمت که دائمی بشی !



اس ام اس های بیقراری

sms bi gharari



مى خواهم

گره بخورم در تو !

آنقدر سخت که با دندان بازم کنى



اس ام اس های بیقراری

sms bi gharari



همه بر سر زبانند

و تو در میان جانی …



اس ام اس های بیقراری

sms bi gharari



می شود کمی بخندی به حوض آب ؟

میخواهم عکس بگیرم یادگاری از روی ماه …



اس ام اس های بیقراری

sms bi gharari



بـــــارهــــا گفتم به تو

چـشمــها ،

بــــرای ِ نـــگاه اسـت …

امّــــا ..

تـــــو ..

هــــر روز بـــا آنـها ..

حـــادثــه مــی آفــــریـــــنی !

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آمار سایت
  • افراد آنلاین : 1
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 54
  • کل مطالب : 36
  • کل نظرات : 0
  • بازدید کلی : 52,728