loading...

اس ام اس سیتی

در نظر من مرگ استایستاده یا نشستهیا راه می رودو من نگاه خود رابه سوی شعر بر می گردانمو شعر را می بینمایستاده یا نشستهیا راه می رودچون مرگ .♥اس ام اس عاشقانهsms asheghaneh♥من نفهمیدم چر

admin بازدید : 245 جمعه 28 آبان 1395 نظرات (0)

اس ام اس عاشقانه

در نظر من مرگ است

ایستاده یا نشسته

یا راه می رود

و من نگاه خود را

به سوی شعر بر می گردانم

و شعر را می بینم

ایستاده یا نشسته

یا راه می رود

چون مرگ .



اس ام اس عاشقانه

sms asheghaneh



من نفهمیدم چرا می نویسم

از خودم می گویم

یا از دنیا برای خودم می نویسم

یا برای دیگران

اینقدر فهمیدم که پای کسی

یا چیزی در میان است

از من و دنیا بیشتر

از من و دیگران بزرگتر .



اس ام اس های عاشقانه

sms asheghaneh

می‌ترسم از جمعیّت کلمه‌ها

که اطرافم راه می‌روند ،

نه شعر می‌شوند

و نه غذای خوشمزه‌ای برای ناهار .

می‌ترسم از ران‌های کوچک بلدرچین

بر سر در مغازه‌ها

و نگاه بی‌تفاوت عابران

به بوته‌های افسرده‌ی کرفس

در سه‌ماهه‌ی سیاه زمستان.



اس ام اس عاشقانه

sms asheghaneh



از آن همه اندوهی که در چمدانت گذاشته‌ای می‌ترسم .

کاش دزدی بیاید

و آن را ببرد

بعد هم عصبانی شود

در رودخانه‌ای ،

درّه‌ای

جایی

رهایش کند .



اس ام اس عاشقانه

sms asheghaneh



چمن‌ ها

آن‌قدر یکدست بودند

که دل هر حلزونی را می‌بردند

تو فیلسوفی هستی که در باغچه راه می‌روی

زنبورها را عاشق ‌تر می‌کنی

و شهدها را شیرین‌ تر

از پنجره که نگاهت می‌کنم

حواس مربای توت فرنگی هم پرت می‌شود .



اس ام اس عاشقانه

sms asheghaneh



احساس مسافری را دارم

که باید برود

و نمی داند به کجا ،

بلیت سفر به ناکجا را

من سال هاست در مشتم می فشرم

کجاست راننده ؟؟؟



اس ام اس عاشقانه

sms asheghaneh



شعر چیزی نیست

لحنِ گفتن “دوستت‌ می‌دارم”است

من

لال و کور و فلج و بی‌دست و پا شوم اگر

شعر نتوانم گفت شاید ،

اما

دوستت خواهم داشت حتماً .



اس ام اس عاشقانه

sms asheghaneh



خلال آخر کبریت را

باد

بگذار سیگارم را روشن کند

من آرزو به دلم

تو دیگر آزارم نده

در من

دیوانه ای ست

که سیگار می خواهد



اس ام اس عاشقانه

sms asheghaneh



برق رفته است

کبریت می کشم و شمع را روشن می کنم ،

مبل و صندلی هستند

میز و دیوار و چیز های دیگر هم

از تو اما فقط یک جای خالی مانده است ،

جای خالی دستت بر قاشق

جای خالی پایت در کفش

جای خالی حضورت در من …



اس ام اس لاو

sms asheghaneh



چه غم انگیز است

خفتن با چشم های باز

و پایان اندیشه ها را نگریستن

چه غم انگیز است خفتن

آنگاه که شب رفته است

و از روز خبری نیست

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آمار سایت
  • افراد آنلاین : 1
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 54
  • کل مطالب : 36
  • کل نظرات : 0
  • بازدید کلی : 52,730