loading...

اس ام اس سیتی

دگر آرزو نجویم پی آرزو نپویمهمه از تو شکر گویم که تویی شکارم امشب♥اس ام اس آرزوsms arezu♥ز بس زخم زبان خوردمدهان از گفتگو بستمدر دل را ز نومیدی به روی آرزو بستم♥اس ام اس عاشقانه

admin بازدید : 275 پنجشنبه 27 آبان 1395 نظرات (0)

اس ام اس آرزو

دگر آرزو نجویم پی آرزو نپویم

همه از تو شکر گویم که تویی شکارم امشب



اس ام اس آرزو

sms arezu



ز بس زخم زبان خوردم

دهان از گفتگو بستم

در دل را ز نومیدی به روی آرزو بستم



اس ام اس عاشقانه

sms arezu

چنان بدیدن روی تو آرزومندم

که گر بدادن جان ممکن است خرسندم



اس ام اس های آرزو

sms arezu



همه آرزوی دل را به تبسمی برآور

همه رنج های جان را به کرشمه‌ای دوا کن

دکتر صورتگر



اس ام اس آرزو

sms arezu



صفایی بود دیشب با خیالت خلوت ما را

ولی من باز پنهانی

ترا هم آرزو کردم

شهریار



اس ام اس آرزو

sms arezu



مرا هرگز نباشد خواب و دارم آرزو گاهی

که‌ خواب ‌آید به چشمم بلکه جانانم به خواب‌ آید

شیدای کردستانی



اس ام اس آرزو

sms arezu



داری هوس که غیر برای تو جان دهد

آه این چه آرزو است مگر مرده‌ایم ما

عالمی



اس ام اس آرزو

sms arezu



شبی در عالم مستی همین قدر آرزو دارم

که مست از جای برخیزی و بنشینی به دامانم

فروغی بسطامی



اس ام اس آرزو

sms arezu



فریب دورنماهای آرزو خوردم

ره سراب گرفتم ز تشنگی مردم

دکتر صدارت



اس ام اس آرزو

sms arezu



به ماه روی تو این آرزو که من دارم

هزار سال اگر بینمت هنوز کم است

بابافغانی شیرازی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آمار سایت
  • افراد آنلاین : 1
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 1
  • کل مطالب : 36
  • کل نظرات : 0
  • بازدید کلی : 52,859